سامانه سفر 724 در حال حاضر خدمات خرید و رزرو بلیط اتوبوس به کشورهای ترکیه (وان، ارزروم، آنکارا و استانبول)، گرجستان (تفلیس)، جمهوری آذربایجان (باکو)، عراق (سلیمانیه و اربیل) را ارائه می­دهد.

امکان خرید بلیط اتوبوس برای مسیرتبریز-ترابزون در روزهای اخیر به لیست سرویس­های سامانه سفر 724 افزوده شده است. با توجه به تعداد بالای مسافرت هایی که در طول سال به کشور ترکیه و شهر ترابزون بخصوص از شهرهای منطقه شمال غرب کشور انجام می شود، راه اندازی سیستم خرید و رزرو اینترنتی بلیت اتوبوس در مسیر تبریز– ترابوزان جهت ایجاد رفاه و آرامش بیشتر مسافران یکی از برنامه­ های مهم سامانه سفر 724 بوده است.

مسیر تبریز ترابزون

رسالت اصلی سفر 724 توجه به نیاز مردم در حوزه خرید آنلاین بلیت اتوبوس در مسیرهای داخل و خارج از کشور بوده و افزایش سرویس­های خارجی با توجه به درخواست­ها و نیاز مردم صورت می­گیرد.  به طور قطع در هر مسیری که شاهد استقبال مردم باشیم در صدد راه اندازی سرویس مربوطه خواهیم بود.

برای خرید بلیط اتوبوس تبریز به ترابزون و آگاهی از سرویس­های موجود در این مسیر، لطفا بخش تبریز-ترابزون را چک کنید. تعداد سرویسهای ترابزون  معمولا بنابه درخواست مسافر در فصل های سال متغیر میباشد، بنابر این چنانچه برای تاریخ مورد نظرتان سرویسی را پیدا نکردید حتما به تاریخ­های قبل و بعد نیز مراجعه کنید معمولا روز چهارشنبه هر هفته سرویس ترابزون موجود میباشد و درفصل تابستان تعداد روزهای سرویس افزایش میابد .

برای استفاده از سرویس­های تبریز-ترابزون از تمامی نقاط کشور می توانید بلیط اتوبوس خود را تهیه کنید. برای خرید یا رزرو آنلاین بلیط اتوبوس کافیست وارد وبسایت سفر 724 شوید و با داشتن کارت بانکی معتبر بلیت خود را تهیه فرمایید. حرکت اتوبوس از تبریز خواهد بود، چنانچه ساکن این شهر نیستید برای استفاده از سرویس تبریز-ترابوزان باید از شهر خود تا تبریز سفر کنید. جهت خرید و یا رزرو آنلاین بلیت اتوبوس از شهر خود به تبریز می توانید از سامانه سفر 724 اقدام کنید.

از راهنمای جامع سفر به ترابوزان جهت افزایش اطلاعات عمومی و همچنین از قسمت گشت و گذار در سواحل ترابزون جهت آشنایی با مراکز تفریحی و گردشگری ترابزون استفاده کنید.